سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/11/16
7:2 عصر

دکتر الهام

بدست پایداری سراب در دسته حامیان علیانسب

غلامحسین الهام: پرداختن به ایرانی گری در مقابل اسلام اشتباه است

  
تاریخ  :  1390/11/16
 

منبع : جبهه پایداری انقلاب اسلامی

 

 امروز دولتی بر سر کار است که با شعار عدالت و پایبندی به آرمان های اسلام و انقلاب روی کار آمده است؛ پس نمی توان

ایرانیت را در برابر اسلام قرار داد، پرداختن به این موضوع اشتباه است / این انتخابات، اولین انتخابات پس از فتنه سال 88

محسوب

می شود. به همین جهت معتقدم انتخابات مجلس از همه انتخابات ها حساس تر است

 


 

غلامحسین الهام با اشاره به این که سوال از رئیس جمهور نباید بهانه دست برخی باشد، گفت: همین مجلسی که از نظر سیاسی اصولگرا است مدام مواردی همچون طرح سوال از رئیس قوه مجریه را مطرح می‌کند


عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این‌که باید به سمت مجلسی برویم که نسبت به گفتمان سوم تیر همسو باشد، گفت: در مجلس آینده باید به دنبال کسانی بگردیم که با سنخیت دولت تناسب داشته باشند و به عبارت دیگر، گفتمان دولت را که در سوم تیر متبلور شد تقویت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، غلامحسین الهام که جمعه شب در مسجد امام صادق(ع) در تهران سخن می‌گفت، با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس نهم افزود: این انتخابات، اولین انتخابات پس از فتنه سال 88 محسوب می‌شود. به همین جهت معتقدم انتخابات مجلس از همه انتخابات‌ها حساس‌تر است، البته هر انتخاباتی حساسیت خاص خود را دارد.

نباید ایرانیت را در مقابل اسلام عزیز قرار داد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این‌که دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا چهره‌های شاخص نظام را در برابر انقلاب قرار دهند و گفتمان ناب اسلام را از ما بگیرند ضمن اشاره به برخی مواضع انحرافی، افزود: امروز دولتی بر سر کار است که با شعار عدالت و پایبندی به آرمان‌های اسلام و انقلاب روی کار آمده‌است؛ پس نمی‌توان ایرانیت را در برابر اسلام قرار داد، پرداختن به این موضوع اشتباه است.

دولت باید مراقب عملکرد های خود باشد چرا که با ظرفیت انقلاب اسلامی روی کار آمده است

الهام با بیان این‌که باید به سمت مجلسی برویم تا نسبت به گفتمان سوم تیر همسو باشد، افزود:‌ البته ما ایرادی به دولت داریم و حرفمان آن است که باید دولت مراقب عملکردهای خود باشد چرا که با ظرفیت انقلاب اسلامی روی کار آمده‌است و باید از این ظرفیت مراقبت کند. وی در ادامه سخنانش به عقبه سیاسی مجالس گذشته و نحوه تعامل این مجالس با رؤسای جمهور سابق پرداخت و خاطرنشان کرد: دولت هاشمی با اقتدار، مجالس سوم و چهارم را در اختیار داشت. چپ‌های مجلس سوم از هاشمی حمایت می‌کردند. در مجلس پنجم نیز حزب مورد حمایت هاشمی تاثیرگذار بود.

الهام گفت: معتقدم مجلس پنجم نتوانست خاتمی را به چالش بکشد و با وی مماشات کرد و بیش از حد وی را تحمل کرد؛ وی درباره عملکرد مجلس ششم نیز افزود: مجلس ششم دست‌ساخته دولت اصلاحات بود بنابراین خیال خاتمی از این مجلس راحت بود و نمایندگان آن، حرف‌هایی که دولتمردان نمی‌توانستند بزنند را از تریبون مجلس بیان می‌کردند. الهام افزود: مجلس هفتم نیز یک سال با خاتمی تسامح کرد اما دولت نهم و مجالس هفتم و هشتم هر دو اصولگرا بودند و تصور می‌شد که در این دوره دیگر مماشاتی صورت نمی‌گیرد و باید از این گفتمان و ظرفیت‌ها حمایت شود اما این گونه نشد و سوال‌هایی از دولتمردان نهم صورت گرفت که در طول تاریخ بی‌نظیر بود.

براین اساس اکثر وزرای دولت نهم مدام برای پاسخگویی به مجلس می‌رفتند، نمونه بارز آن بنده بودم؛ با این که وزیر دادگستری تشریفاتی محسوب می‌شود اما سه بار به مجلس رفتم یا همین آقای لنکرانی چندین بار به مجلس احضار شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این‌که در مجلس اصولگرا شاهد مباحثی همچون طرح سوال از رئیس‌جمهور هستیم، افزود: همین مجلسی که از نظر سیاسی اصولگرا است مدام مواردی همچون طرح سوال از رئیس قوه مجریه را مطرح می‌کند، در صورتی که سوال از رئیس‌جمهور در نظام ریاستی مطرح نیست.

 


90/11/10
12:4 عصر

رقابت درون خانوادگی

بدست پایداری سراب در دسته جبهه پایداری

رقابت درون خانوادگی سبب انتخاب اصلح خواهد شد
 
 تاریخ : 1390/11/09 منبع : جبهه پایداری انقلاب اسلامی