سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/11/8
12:0 صبح

کاندیدای مجلس سراب

بدست پایداری سراب در دسته

وی دریک خانواده مذهبی، با شغل کشاورزی پرورش یافت و پس از اتمام  دوران دبیرستان  درسال 1373با تشویق امام جمعه فقید شربیان  مرحوم آیت الله موسوی شربیانی وارد حوزه علمیه شد . پس از 4 سال تحصیل درجامعه علمیه امیرالمومنین (ع)تهران که هر ساله به عنوان طلبه ممتاز شناخته میشد درسال 1377پایه  6 حوزه را تمام کرده و تحصیل دروس حوزوی را درقم ادامه داد.

سیدحسین همزمان با دروس  حوزوی تحصیل در رشته روان شناسی را نیز آغاز کرده  و درسال  1382 کارشناسی روان شناسی و در سال1386 دوره کارشناسی ارشد رشته  روانشناسی را به پایان رساند.

وی از سال 1380 به مدت شش سال از درس خارج فقه واصول اساتید بزرگ حوزه حضرات آیة الله العظمی شیخ جعفر سبحانی ،آیة الله العظمی مکارم شیرازی و آیة الله آملی لاریجانی و از دروس اخلاق حضرت آیت الله مصباح یزدی بهره مند شد.

ایشان که یک روحانی دارای تحصیلات دانشگاهی شناخته می شوند وهم اکنون نیز مشغول تدوین پایان نامه دکترای خود می باشند  در سال1386به عنوان معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه علوم پزشکی تبریزقبول مسئولیت کرده واز قم به شهر تبریز نقل مکان کردند.

پس از سه سال حضور موفق در دانشگاه علوم پزشکی،به عنوان عضو هیئت علمی  به دانشگاه  سراسری تبریز منتقل شدند  و هم اکنون به عنوان عضو هیئت علمی و مشاور  نهاد رهبری در دانشگاه تبریز مشغول فعالیت هستند .

آثار علمی  ایشان  شامل دو جلد کتاب و سه مقاله علمی پژوهشی می باشد که به شرح ذیل است:

کتاب ها :

  1. خداجویی و نقش آن در نگرش به مرگ

  2. انقلاب اسلامی ایران، انقلاب اراده ها{این کتاب باهمکاری یکی دیگر از اساتید دانشگاه  به عنوان کتاب درسی  تدوین شده و پس از چند دوره  تدریس ،هم اکنون در مرحله چاپ است.}

مقالات :

  1. نقش خانواده  درپرورش  مذهبی فرزندان

  2. رابطه بین  دلبستگی  به خدا و اضطرابمرگ

  3. بررسی تصویر ذهنی از خدا و خاستگاه آن

ایشان به همان اندازه که دردانشگاه به عنوان یک چهره علمی وفرهنگی موفق شناخته شده اند ،مردم سراب به خصوص زائران خانه خدا از وی به عنوان یک روحانی کاروان وظیفه شناس نام می برند که درسفرهای زیارتی همراهشان بوده است.